- Strona Główna
- O nas
- Nasze grupy
- Nasz Personel
- Nasze sale
- Zajęcia dodatkowe
- Uroczystości
- Jadłospis
- Bajki Pani Asi
- Kalendarium
- Galeria zdjęć
- Rozkład dnia
- Praca Metodą Projektów
- Rekrutacja
- Przygotowanie dziecka do przedszkola
- Katalog Wartości
- Statut przedszkola
- Akcje charytatywne
- Akcja "Ćwiczyć każdy może"
- Program "Szkoła na widelcu"
- Kontakt
- Archi-przygoda 2017
- BIP
- Archi-przygoda 2023






![]() | Dzisiaj | 12 |
![]() | Wczoraj | 247 |
![]() | Ten tydzień | 259 |
![]() | Ostatni tydzień | 942 |
![]() | Ten miesiąc | 570 |
![]() | Ostatni miesiąc | 4262 |
![]() | Łącznie wizyt | 387749 |
Twoje IP: 18.205.26.39
,
Dzisiaj: Gru 04, 2023
Rozkład dnia
W Przedszkolu nr 31 obowiązuje następujący rozkład dnia:
- Ranek: zabawy swobodne organizowane przez dzieci, przy niewielkim udziale nauczyciela (manipulacyjne, konstrukcyjne, odgrywanie ról, swobodne działania plastyczne) o charakterze indywidualnym lub w małych zespołach, zabawy poranne i ćwiczenia ruchowe, czynności samoobsługowe, organizacyjne, śniadanie.
- Przedpołudnie: zajęcia dydaktyczne wynikające z przyjętego programu wychowania przedszkolnego, zabawy ruchowe w ogrodzie, spacery i wycieczki, pobyt na świeżym powietrzu, obserwacje przyrodnicze, zajęcia sportowe, zajęcia dodatkowe na życzenie rodziców, różne formy relaksu (leżakowanie, ćwiczenia relaksacyjne i wyciszające), czynności samoobsługowe, II śniadanie.
- Popołudnie: zajęcia dydaktyczne wynikające z przyjętego programu wychowania przedszkolnego, zajęcia wyrównawcze, indywidualne ze szczególnym uwzględnieniem pracy z dzieckiem zdolnym, działania profilaktyczne, stymulujące, kompensacyjne i korekcyjne, zabawy ruchowe i ze śpiewem, pobyt w ogrodzie przedszkolnym, czynności samoobsługowe, opiekuńcze, zajęcia dodatkowe, swobodne działania dzieci, obiad.
Nauczyciel, któremu powierzono opiekę nad danym oddziałem, ustala dla tego oddziału szczegółowy rozkład dnia uwzględniający specyfikę oddziału, potrzeby i zainteresowania dzieci. Ramowy rozkład dnia uwzględnia ramy czasowe zalecane przez podstawę programową wychowania przedszkolnego.